Pristatyti prevenciniai projektai

Pristatyti prevenciniai projektai 

Nuo 2018 metų mokykloje įgyvendinama psichoaktyviųjų medžiagų vartojimo prevencijos programa “Savu keliu”. Šia programa siekiama suteikti mokyklos bendruomenei žinių apie psichoaktyviąsias medžiagas, jų vartojimo riziką ir  apsaugos veiksnius, ugdyti mokinių socialinius įgūdžius, skatinti kūrybiškumą. Pagal šią programą 9 - 10 gimnazijos klasių bei I – II kurso (11 – 12 gimnazijos klasių) mokiniams vedamos grupių valandėlės, sprendžiamos įvairios pratybos, užduotys. II kurso mokiniai, kaip vyriausi programos dalyviai, ne tik dalyvauja grupių valandėlėse, bet ir rengia prevencinius projektus. 

 Vasario 24 dieną mokykloje nuotoliniu būdu organizuotas prevencinis renginys, kurio metu II kurso (12 gimnazijos klasių) mokinių komandos mokyklos bendruomenei pristatė savo parengtus projektus. VR-87 grupė paruošė pristatymą „Psichoaktyviųjų medžiagų vartojimo žala žmogaus psichinei ir fizinei sveikatai“, taip pat rekomendavo mokiniams pažiūrėti įvairios vaizdinės medžiagos. PO-86 grupė sukūrė filmuką „Kokią neigiamą įtaką reklama gali padaryti jauno žmogaus polinkiams į žalingus įpročius“. AM-84 grupė pasirinko temą „Socialinė reklama – kas tai?“, paaiškino svarbias sąvokas, socialinės reklamos tikslus, pademonstravo įvairių pavyzdžių, kas tikrai aktualu besiklausančių jausmams bei nuostatoms. SED-85 grupė įdomiai, argumentuotai pademonstravo pristatymą „Kokios asmenybės vertybės padeda atsispirti rūkymui bei alkoholio vartojimui?“. ST-82 grupė  kalbėjo tema „Pagalbos galimybės nuo psichoaktyvių medžiagų priklausomam jaunimui“ , išsakė savo nuomonę, kaip pasikeičia gyvenimas, kai jaunimas pavartoja psichoaktyvių medžiagų, aptarė, kas galėtų padėti ir jaunimui, ir vyresnio amžiaus priklausomybių turintiems žmonėms. 

Mokyklos psichologė Ugnė Dromantaitė priminė klausytojams informaciją apie pagalbos galimybes Mažeikiuose. 

Renginio klausytojai pagerino žinias psichoaktyviųjų medžiagų vartojimo tema. Projektus rengę mokiniai ne tik surinko daug informacijos, bet ir sustiprino savo bendravimo ir bendradarbiavimo, informacinių technologijų, kritinio mąstymo, viešo kalbėjimo ir kitus sėkmingam mokymuisi ir gyvenimui reikalingus įgūdžius.

Ineta Grinkevičienė, socialinė pedagogė